2010. június 25., péntek

Vagytok még?

Vannak még olvasóim???? Mertha nincsenek értelmét veszti az egész. Persze én nem zárom be a blogot és tovább folytatom annak a három embernek akik visszatérnek mindig, de azért mégis motoszkál bennem valami, hogy az a sok imádnivaló olvasó hova tünt?
Oké tudodm én, hogy eltüntem meg minden, de összesen csak Lea, Mesi és Lyly maradt meg?
Na mindegy ha esetleg még tartózkodik ezen a három személyen kivűl valaki a blogon az kérem szépen írja meg!
Új rész nemsokára várható :)

Puszi: Andi

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    én is létezem:D
    és várom mikor lesz folytatás:D

    VálaszTörlés
  2. Áááá Szuper Roberta is él :D Na most már vagyunk öten :) Nem sokára friss :)

    VálaszTörlés
  3. Szia én nem igen szoktam neked írni mert a többiek mindig leírják ami fontos ,és evvel valószínűleg nem én vagyok egyedül úgy hogy várom az ujjat üdv Böbe

    VálaszTörlés
  4. szia(: én is olvasód maradtam csak komit nem szoktam nagyon irni(: de már várom a frisst(:
    puszi(:

    VálaszTörlés
  5. Hali!
    Én is itt vagyok! Csak nem sok életjelet mutatok. :)

    VálaszTörlés