2009. november 12., csütörtök

Múlt és Jövő plusz a szerelem 6.

(Bella szemszöge)

Oo. El is felejtettem hogy ők is itt vannak. Na Bella, ebből hogy vágod ki magad.

-Bella szerintem el kéne magyaráznod, hogy ki is Amy-jött mellém Heather.

-Mi is úgy gondoljuk Bella-mondta Alice és Rose egyszerre.

-Na jó-adtam meg magam majd leültem az egyik székre mely a váróteremben volt.

-Hol is kezdjem-

-Talán az elejétől anya-szólalt meg ismét Heather.

-Oké. Ugye emlékeztek még a 18. szülinapomra mely rosszul sült el és ti úgy döntöttetek, hogy fogjátok magatok és odébb álltok.-kérdeztem. Miután mindketten bólintottak folytattam a kis mondókám.

-Na szóval miután elmentetek én teljesen magamba zuhantam egyik agyturkász után jött a másik hogy rá jöjjenek mi a bajom. De egyik doki sem tudta hogy mi lehet az mitől így magamba zuhantam. Egy ideig békén hagytak majd egy nap eszméletlenül vittek be a korházba. Tudjátok ti mily szenvedést éltem én át. A szívem darabokra tört-mondtam majd könnyek nélküli zokogásba, kezdtem. Alice nagy meglepetésemre oda jött hozzám majd meg ölelt.

-És ez után mi történt Bella-kérdezte Alice és hangjában észre lehetett venni, hogy nagy szomorú, amiatt hogy elmentek és itt hagytak engem. Észre se vettem hogy bekapcsolt az egyik erőm. Nagyon rég használtam így el is felejtettem. Álltalába akkor használom, ha boldog, vagy ha mérges és szomorú vagyok. És úgy tűnik, hogy most szomorú vagyok, mert hírtelen egy fekete rózsabokor kezdte el nőni mellettem.

-Francba-mondtam majd fel álltam és próbáltam eltakarni az emberek kíváncsi szeme elől a fekete rózsabokrot.

-Ezt te tetted Bella-kérdezte Rose meglepetten.

-Ha úgy vesszük igen-mondtam.

-Tudjátok mit mennyünk ki, mert ha bent maradunk én az egész kórházt be fogom népesíteni fekete rózsákkal.-mondtam majd meg fogtam a rózsát és ki húztam a padlóból. Miközben kifele mentem kezemben a fekete rózsával egy csomó szempár rám szegeződött.

- Mivan nem láttak méh rózsát-kérdeztem majd szaporára vettem lépteim. Miután ki értünk a parkolóba hol nem volt senki elhajítottam a rózsát és szembe fordultam Aliceel.

-Ez meg mi volt.-szólalt meg most először Edward.

-Az egyik képességem-mondtam majd meg rándítottam vállamat.

-És ez konkrétan milyen képesség is-kérdezte Alice.

-Ha szomorú vagy mérges vagyok akkor az erőm magától életre kelt és körülöttem fekete rózsákat, kezd el növeszteni. Ha pedig boldog vagyok, ugyan ez történik csak piros rózsákkal-mondtam majd ismét egy fekete rózsabokor kezdet el nőni mellettem.

-Szomorú-válaszóltam a fel nem tett kérdésre.

-Aha. Folytatnád Bella, amit előbb el kezdtél bent-kérdezte Rose.

-Oh. Na szóval miután bevittek a kórházba gépekre csatoltak melyek nekem az életet jelentették.-

-Úristen-mondta elszörnyülködve Alice.

-Nem a ti hibátok.-mondtam majd meg vontam vállam és folytattam, amit el kezdtem.

-Szóval engem a gépek tartottak életbe. Hallottam mindent, amit körülöttem beszéltek így azt is hallottam, hogy azt mondják, hogy már csak pár napom van hátra az életjelem meg figyelve. És persze ekkor hallottam, meg hogy terhes is vagyok. Charlie nagyon ki bukott de nem is az a lényeg. Menteni akartam, ami még menthető volt. Mivel csak az a kicsi marat meg Edwardból amit, én a hasamban hordtam meg akartam menteni. Tudtam, hogy ha akkor nem megyek el a korházból, akkor engem pár nap múlva le kapcsolnak a lélegeztetőről és akkor mindenek vége. Az életemnek és szerelmünk gyümölcsének is-mondtam majd Edwardra pillantottam. Arca fájdalmat tükrözött.

-Egyik este ki húzogattam magamból mindent mely életben tartott és elmentem. Persze az nem volt valami könnyű hogy ki szökjek egy korházból ígyhát bele, ültem egy tolókocsiba, míg senki se látott és azt mondtam, hogyha kérdezték, kivagyok, hogy egy rokont jöttem meg látogatni. Miután ki értem a kórházból fel ültem az első buszra mely Forksból elment. Egy ideig tengődtem az országban majd úgy döntöttem, hogy tovább állok. Egy ideig titeket próbáltalak meg keresni de 6 hónap után fel adtam a reményt, hogy valaha is láthatlak ismét titeket. A 8. hónapban jártam mikor találkoztam két lánnyal, akik ugyan úgy, mint ti vegetáriánusok voltak. Ők segítettek nekem hogy meg szülessen Amy és az egyik lány az idősebb Lily változtatott azzá, ami most vagyok-mondtam majd ismét zokogásba törtem ki.

6 megjegyzés:

  1. Szia nagyon jó lett ez a rész is
    várom a kövit:)
    Zsuuu

    VálaszTörlés
  2. szija!!
    nagyon jó lett ez a rész is:)
    nagyon várom a folytatást:)
    puszi,Rosalie

    VálaszTörlés
  3. szia
    nagyonnagyon joóó siess a kövivel puszii
    KLau

    VálaszTörlés
  4. nekem nagyon tetszett ez a rész is.
    gratula hozzá :D
    várom a folytit mikor lesz?
    holnap?
    ;)
    pusz

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóóóóóóóó
    legyen minél hamarabb kövi légysziiiiiiiii!!!!!!!!

    VálaszTörlés