2012. augusztus 28., kedd

Eltűntem :)

Nos eltűntem, de aztán most itt vagyok, pörgök ezerrel, bár lehet ezt nem az utolsó szabad hetemen kéne életbe léptetnem :D
Annyi minden történt velem :)
Barátnőimmel először voltunk egyedül nyaralni Zamárdiban négy napra :)
Aztán unokanővéreméknél is voltam egy hetet Pesten :)
Meg koncerten, utcafesztiválokon, állatkertben :)
Mostanság pedig Veszprémbe látogattam el Drága Imádott Barátnőmet meglátogatni :) Fantasztikus nyaram volt mondhatjuk :)
Voltatok amúgy már állatmenhelyen??? Nálunk a faluban ahol lakom van egy és ma nagy unalmamban ellátogattam oda :)
Csodás állatok vannak ott. Csupa szív édes tünemények akik gazdijukat várják nagy szeretettel :)
Igaz én csak a kutyusokat néztem meg :)
Ilyen volt Hanna drága szívem is aki picike termetével és hatalmas füleivel egyből belopta magát a szívembe :) Bár szörnyű körülmények közül mentették ki :(

Ő lenne Hanna :) Hát nem tündéri?? :)














De az én igazi szerelmem akiért igazából oda mentem ez a két csodás névtelen kis törpe :) Keverék kutyusok, nem lesznek nagy termetűek és az állatmentős pasi meg is jegyezte, hogy a kisebbik nem nő így őt nem akarja örökbe adni. Nagyon édes pofa volt mindkettő, okos és ügyes kutyusok :) Farokcsoválva örültek nekünk amikor megpillantottak :)
Bár még kérdéses, hogy a nagyobb fiúcska hozzá kerül-e, de minden erőmmel azon vagyok, hogy sikerüljön :)

Ő a két kis csoda, bár itt még nagyon kicsik voltak, igaz most se nagyobbak :)














Nos asszem egyenlőre ennyi, frissekkel igyekszem :)

Csók nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése