2009. december 11., péntek

Múlt és Jövő plusz a szerelem 10.

(Bella szemszöge)

Miután letuszkoltam szó szerint az ételt Amybe visszafektettem az ágyba, és hagytam had, aludjon. Miközben én és a többiek Amyt figyeltük, ahogy aprokat szuszog halottam, ahogy az ajtó nyilik és belép rajta valaki. Fejem amutómatikusan az ajtó felé fordítottam, ahol Heather állt ki sírt szemekkel. Legbelül sajnáltam nagyon de valahogy még is rosszúl eset az, amiket a fejemhez vágott.

-Ő… jónapot-szólalt meg rekedt hangon mire mindenki rá emelte tekintetét.

-Szia-zengték korusba Aliceék. Heather bóintott egy aprót majd oda jött mellém.

-Szeretném be mutatni a lányom Heather. Heather ők itt Alice, Rose és Esme-mondtam majd sorban végig mutattam a személyeken. A lányom szó valahogy semejiköjüknek nem nagyon tetszet ahogy végig néztem arcukon.

-Beszélhetnénk anya pár percet-kérdezte Heather szipogva. Egy aprót bólintottam majd mielött még ki léptem volna az ajtón vissza fordúltam.

-Ő.. megtennétek, hogy figyeltek Amyre amíg nem jövök vissza.-kérdeztem lágyan mire mindhármojuk szeme fel csillant a boldogságtól.

-Persze-mondta Esme.

-Köszönöm. Amúgy ha fel ébredne nyugottan ki vehetitek elméleteim szerint nem harap-mosolyogtam majd ki léptem a kórteremből. De amint ki értem a mosoly egyből le hervatt arcomról. Olivia állt elöttem és nagyon méregetett.

-Olivia-mondtam szárazon.

-Isabella. Emma küldött de nem értem minek még a végén elkapok valami gusztustalan virust-nyávogott

-Bárcsak úgy lenne-mondtam ki hangosan, amit gondoltam. Olivia egy gúnyos pillantást vetet rám majd ki símitotta arcán a ráncokat.

-Na szóval ezeket még ma át kéne nézned. Valami iratok vannak benne-mondta

-Gondoltam hogy nem az IQ szinted, ami a béka segge alat van-mondtam mosolyogva. Majd ki vettem a kezéből a papírokat. Olivia még egyszere mérgesen rám nézet majd ki sétált a korházból.

-Nem semmi ez a nőszemély.-mondta Heather majd oda jött hozzám és szorosan meg ölelt.

-Szeretlek nagyon, de nagyon anyu.-mondta majd pár könnycsepp gördült végig arcán.

-Csss. Nincs semmi baj én nem harakszom rád-mondtam majd miután meg simítottam fejét egy puszit, nyomtam rá. Még egy ideig így álltunk majd Heather el engedett szoros öleléséből.

-Tudod anyu nagyon kedvesnek tünnek Cullenék. Nekem legalábbis szimpatikusak-mondta Heather mosolyogva majd az ablak elé sétált, ahonnan látni lehetett a lányom, akit ahogy el néztem az ujja köré csavarta Esmeéket. Boldog voltam de mégis szomorú. Hiszen ők itt hagytak engem csak úgy egy szó nélkül. Még Alice sem búcsozott el, pedig azt mondta, hogy mi örökké a legjobb barátnők leszünk. És most mégis meg szegte az ígéretét.. Egy ideig lányommal kívülről szemléltük a történteket. Valahogy nem volt szívem meg zavarni ezt a nyugodt pillanatot.

(Alice szemszöge)

Olyan aranyos és kiköpött szülei. Amy egy tündéri kislány, és ahogy elnéztem, nem zavarja a jelenlétünk, sőt még tetszik is neki. Egy pillanatig az ablak felé fordítottam fejem, ahol Bella és Heather állt. Bella arcáról sugárzott a boldogság de a szemei elárulták hogy nem teljesen felhőtlen a viszály közte és köztünk. Tudtam, és egyszerűen éreztem, hogy Bella mérges még ránk, mert el mentünk de boldog is volt jelenlétünktől, ami engem is boldoggá tett. Ahogy fejem vissza fordítottam és ismét mosoly ült ki arcomra. Esme és Rose nagyon jól el voltak a kislánnyal.

-Én aszem most ki megyek és beszélek Bellával-mondtam mire mindketten bólintottak én pedig ki léptem a korteremből. Egyből Bella felé vettem az irányt, aki meg lepődött reakciómon.

-Beszélhetnénk……………négyszemközt-mondtam majd Bella szemébe pillantottam.

-Ő... hát persze mért is ne-mondta zavarodottan majd a kijárat fele intett hogy kövessem. Apró de szapora léptemmel követtem Bellát. Mikor ki értünk meg állt és felém fordult.

-Hallgatlak-mondta majd fejét le hajtotta. Nem tudtam, hogy kezdjek bele magyarázatomba. Bellát én soha nem szerettem volna meg bántani de, egyszer már sikerült nem szeretném, ha mégegyszer meg történne.

-Én… csak… hát bocsánatot szeretnék kérni, azért mert 4 évvel ezelőtt búcsú nélkül itt hagytalak.-suttogtam majd Bella példáját követve én is lehajtottam fejem.

3 megjegyzés:

  1. jó lett tetszik nagyon

    VálaszTörlés
  2. szia nekem eza rész is nagyon tetszett. :)
    Szreintem szuper az alaptörténet, és nagyn kíváncsi vagyok, hogy még miket tartogatsz a tarsolyodban :)
    sóval hajrá :)
    pusz

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Most találtam a törid és nagyon teccik :D
    Várom a folytit:D
    pussa
    Tina

    VálaszTörlés