2010. január 15., péntek

Semmi értelme!!! :(

Sziasztok. Van egy kis nagy hírem számotokra. Ezennel(bár lehet hogy én dramatizálom túl a dolgokat) a blogot bezártnak tekintem mivel könyörögnöm kell hogy írjatok még ha az rossz is(van amikor olyankor sem ír senki). Nem értem miért van 29 rendszeres olvasóm ha viszont nuku megjegyzés. Nem kerül szerintem semmibe hogy pár nyomorult szót oda írjatok. Én már annyitól is boldog szoktam!!!! lenni hogy ha annyit ír valaki hogy jó lett. Oké én el hiszem hogy mostanában alig vagyok fent és történet is kevés de örülök hogy amikor délután 15-16 órakörűl haza esek még tudok tanúlni. Na mindegy nem nyavajgom pedig ezután a mai nap után lenne mit. Aki álltalábba ír az nem vegye magára és attól bocsánatot is kérek a kis szinjátékom miatt. Szóval ha meg tanultatok írni kedves olvasóim akkor szóljatok és én egyből összeszedem magam az íráshoz és ahhoz hogy kedvet derítsek nektek.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Teljesen megértelek, mert igazad van, én is írok, tudom milyen, ha alig kapsz komit, és nagyon sajnálom, hogy nem írok neked mindig, de van, hogy én is csak úgy kutyafuttában olvasom el a fejiket, és még arra sincs időm, hogy meghaljak.Általában csak a chatbe írok...Tudom, ez nem mentség, de nagyon szeretem a törid, ha gondolod, az összes fejihez, amihez nem írtam, kpasz tőlem komit, de ne hagyd abba, mert nagyon szeretem!:)
    Pusz
    Mesi28

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én meg tudok érteni mindenkit mesi. Mert tudom hogy mindenkinek vannak dolgai és én nem is kérem se tőlled se mástól hogy minden törimhez írjatok de én nem tudom már hogy mi lenne a jó ennek a válogatós népnek. Mert csak akkor tudnak írni hogyha nagyon hosszú meg hogyha én könyörgök már. És ezt magadra ne vedd mert te szoktál álltalábba írni és én ezért hálás is vagyok. De hogy folytatom e azt még nem tudom. Vannak ötleteim e téren de ha nincs egy biztos háttér hogy el olvassák az ihletem is el megy. Na mindegy nem is strapállak ezzel. Még meg gondolom hogy folytassam e. És örülök hogy szereted a történetem ez jól esik.
    Puszy Andy

    VálaszTörlés
  3. Szija!
    én is teljes mértékbe megértelek...igaz én nem irok..de a te történeted nagyon jó ls én nagyon szeretm:)és nagyon sajnálom hogy nem irtam neked rendszeressen vagy lehet nem is irtam ezért ezer bocsánat..és én csak azért nem irtam emrt mindig alig maradt időm arra és ezt sajnálom...de reélem hogy jobb belátásra térsz és nem hagyod abba mert nem irnak/irunk...és ááá:(és lécci ne hagyd abba mert nagy szeretem(L)
    puszi,(Ł),Rosalie

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. szia
    hát aszem már mindenki elmondta előttem. De én meg négy történetet is írok, ezenfelül annyi kedvencem van, hogy van ahova régen írtam és már egy ideje nem. Van ahova meg írok. Van, hogy azért nem írok valahova, mert feltesz egy frisset, és már holtra nem emlékszem, mi volt előtte (főképp mert réen frisselt az illető), de mire el tudom olvasni az egészet, hogy felfogjam a dolgokat, lehet eltelik egy hét vagy több, ezenkívül számos egyéb gondom van, mondjuk én ha tudtam írtam komit neked. Múltkor írtam, hogy nekem lenne ötletem, csak az a baj, hogy nekem is mindig egy rész elolvasása után volt bármiféle lehetséges ötletem a folytatásra, ráadásul nekem is volt egy hasonló töriötleltem, bár nem valósítottam meg. (Még)mondanám, h. ne hagyd abba, de szerintem akkor csináld azt, hogy tartasz egy hónap szünetet (pl.) addig írsz közben, ha tudsz, aztán így előre lesz pár fejid és nem kell majd azért görcsölnöd, hogy jajj nem leszek kész a frissel.
    Vagy mittom én.
    Te tudod. Szerintem majd jól fogsz dönteni.
    pusz

    VálaszTörlés
  6. szia! nekem nagyon tetszik a történeted. tegnap találtam rá:) és nagyon jó!!!:D rem folytatod!! szal rem sokan irnak :D miv kiv vok :D puszi

    VálaszTörlés