2010. március 23., kedd

Ismét egy díj :)


Ez egy blogger díj.
A szabályok a következők:
1) Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2) A logót kirakom a blogomba.
3) A szabályzatot kirakom a blogomba.
4) Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5) Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6) Megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7) Betartom a szabályokat.
1,2,3 Meg van:)
4, Na hát ők lennének:
Kata:http://skubizzide.blogspot.com/
5, Teszt:
Név: Andi
Becenév: Andi, Andika, Sweety13, Macika, egy névgenerátorból adodóan Irina :)
Lakhely: Budapest, Egyek, Budapest aztán Baracs
Születési hely: Budapest
Magasság: 159cm
Névnap: Április 18.
Foglalkozás: Egy jó ideig még tanuló
Testvérek: -
Anyanyelv: Magyar
Beszélt nyelvek: Angol és kis Német is :)
Gyűjtemény: ohh hát a rajzaimból van egy egész gyűjteményem és filmek minden mennyiségre :)
Cipőméret: Most ez komoly? Amúgy 39cm(ugye milyen nagy lábon élek? :)
Iskola: Még álltalános iskola(Széchenyi Zsigmon Álltalános Iskola és Művészeti Alap Iskola)
Kedvencek: Töri, biosz és rajz
Zsebpénz: Na én olyat nem kapok
Álom: Húh sok van de talán az a legfőbb álmom hogy Amerikában élhessek
Szerencseszám: 12,14
Szeretnék találkozni: Na most ha felsorolnám hogy én kikkel akarok találkozni az el tartana estig is. De szívesen találkoznék az Alkonyat sztárjaival, és még egy csomó sztárral, meg a Bétázómmal :) (hehe remélem most zavarba hoztalak Vivi :)
Háziállatok: Maci a kutyim, két dilis höri Polanka és Vanessza, és még három éhenkórász macska, de azért őket is szeretem :)

6,
Rebytől kaptam és az időpontot sajna nem tudom mert a hülye chat nem értelmezhetően jelzi az időt :)

7, Meg van az is :)

Nagyon szépen köszönöm neked Reby ezt a csodálatos díjjat!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszi a díjat csak egy bibi van!Hogy mi Bebi és Ganna vagyunk!Peggi csak az egyik évfolyamtársunk!:D
    Puszi:bebi

    VálaszTörlés
  2. Juj bocsánat, hogy elszúrtam. Meglátszik hogy este küldtem. Télleg nagyon sajnálom, de az agyam is egy szita.

    VálaszTörlés