2010. május 11., kedd

Ismét egy aprócska kérdés!

Mostanság felmerült bennem az, hogy véglegesen bezárom a blogot és nem írok többet. De valahogy nagyon pofátlannak érzem magam ha csak így simán törlök mindent egy szó nélkül. Ezért most véglegesen mindenféle kérdőív nélkül meg kérdezem. Maradjon e a blog vagy törölhetem?
Nem szeretnék senkinek sem csalódást okozni, de így viszont én csalódok, mert nagyon kevesen írtok abból a 41 rendszeres olvasóból :(
Szóval most a döntés a ti kezetekben van. Lehet választani :(

Puszi: Andy

4 megjegyzés:

  1. szia!
    szerintem ne töröld, mert nagyon jó írások csak az volt a bajunk,h nem fejezted be.
    De nekem tetszett és tetszik ahogy írsz úgy,h ne hagyd abba végleg.
    Ha most egy kis pihenőre van szükséged akkor rajta, de térj vissza. Ne add fel! (szerintem )
    Ui.: Ne töröld le a blogot. Lécci

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Te csaj eszedbe ne jusson bezárni a blogot!
    Igenis ügyes vagy!!!Nekem is volt olyan h a 76 rendszeres olvasóból írtak 6an komit, tudom h nem esik jól, de változnak az idők. Ez nem azt jelenti h nem jó amit csinálsz hanem vagy téll baromi sok dolguk van és kutyafuttában olvasnak, vagy csak naon lusták. nos mindkettőből vannak jelen, de (én legalább is) azért ír, mert szereti, mert kikapcsolja, mert kiírja magából a gondolatokat, mert igaz h nagyon különbözünk, de van vmi ami összefogja a blogírókat ami egy szuper társaság.írj azért, mert te szeretsz, és akkor már nem is annyira lényeg, hányan írnak komit ugye? tudom milyen jó ha írnak neked, tudom milyen lesújtó mikor látod h mien kevesen, de mindig mindenhol vannak hullámvölgyek :) Nem szabad meghátrálni,mert utána meg fogod bánni. Tudom, miről beszélek hidd el.:)
    Nekem is volt mélypontom. Szerintem mindenkinek volt, kinek több, kinek kevesebb.
    Na, most írtam egy egész hegyibeszédet neked, és lehet h majd hülyének fogsz nézni vagy tudom is én, de szerintem mindenképp folytasd, és ilyen dolog ne állítson meg;)
    pux
    mesi28

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ne haragudj, most olvastam csak a kérdéseidet, nem voltam gépközelben a napokban.
    Tudod, hogy én (és nanita barátosnőm nevében is beszélek, bár ő nem tud róla, de majd utólag elmesélem neki, de biztos egyetért velem), a kezdetek óta olvaslak, nagyon tetszett a történeted, már az előzetes alapján, jó volt a gondolat, és tetszik is amit írsz. Be ne zárd a blogod, még ha ritkábban is írsz, de írj nekünk újakat. Jól írsz, és ne vegye el a kedved az írástól az, hogy sokan nem írnak komit. Tudod, már sok helyen kifejtettem a véleményem, hogy, nem hiszem, hogy nektek íróknak arra van szükségetek, hogy semmitmondó, üres szavakkal ajnározzanak páran bennetek, (mint ahogy pár komi olyan is), a negatív kritikát pedig szerintem sokan nem merik, vagy akarják megírni. A másik amiért esetleg az írók (nem csak te!! a többiekre is vonatkozik) nem kaptok negatív kritikát, az,hogy én pl. ha valami nagyon nem tetszik, akkor azt nem olvasom tovább. Én ebből a szempontból a komiknál többre értékelem, a látogató számlálót, mert szerintem az többet elmond, hogy hányan nézik meg az oldalad. Mert aki megnézni, gondolom el is olvassa. Épp ezért néha kiakadok, amikor komihatárt szabnak páran, sokan elég irreálisan magasat, szerintem semmit nem von lesz az írásodból, hányan fogják megírni, hogy "pazar, szuper stb". Szerintem ne vegye el a kedved, ha nem sokan írnak, értékeld azokat akik tényleg mindig visszajeleznek, hogy olvastak. (na ez elég értelmes lett, de remélem azért érted mit akarok kihozni belőle).
    A lényeg ne zárd be a blogod, esetleg, ha kevés az időd, írj rövidebb történetet, ne legyen 40 részes, csak 10. aztán kezdj esetleg új történetbe, de semmikép ne hátrálj meg, és ne add fel az írást. Sokat szoktunk beszélgetni kolléganőimmel, Nitával, és még pár ismerőssel, akik szintén olvasnak fic-ket, hogy sokszor azért hagyják abba néhány fic olvasását, mert az író, olyan szinten elnyújta a történetet, annyira megbonyolítja, hogy már szinte követhetetlen. Ebből a szempontból jobban értékelem azokat akik írnak 10-15 fejis történeteket, aminek van eleje, vége, mint a végeláthatatlan sztorikat. Na de ez megint csak az én véleményem, nem biztos hogy mindenki így gondolja. Ami a lényeg, ne hagyd abba légyszíves az írást. Szeretném ha folytatnád, befejeznéd ezt a történetet, és akár szívesen olvasnék még tőled mást is.
    Jelezz majd hogy döntöttél. De remélem lesz kitartásod és erőd folytatni. Én (MI) várunk!
    Virág és nanita

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ugye ezt nem gondoltad komolyan? Én elsőre beleszerettem a töridbe! Nem lehetett levakarni a gépről, szó szerint.( még anyámmal is veszekedtem xD) Na szóval ne merd abbahagyni. Én is voltam így, de mégse zártam be. Én azt mondom írd azoknak az embereknek a történetet, akik kommentet írnak! Az tuti 100, hogy őket boldoggá teszed ezzel. Kérlek gondolkodj ezen, és szólj hogy döntöttél. (:

    Puszi:Lyly

    VálaszTörlés