2010. május 5., szerda

NAGYON SAJNÁLOM =(

A blog kilátástalan ideig szünetel :( Nagyon sajnálom, hogy csalódást kell okoznom, de nekem ez egyszerűen nem megy. Még meghalni sincs időm mert folyton van valami dolgom. A tanulmányi eredményeim nem éppen valami jók. Lelkileg sem vagyok valami jól. Szóval én télleg nagyon sajnálom de nekem ez most nem megy. Rosszat pedig nem akarok nektek adni! Igérem amint olyan állapotban leszek, hogy egy normális fejezetet meg írjak, akkor rögtön meg írom. De addig is a blog nemtudom medig de szünetel. Nagyon fáj, hogy ezt kell írnom és higgyétek el ha jobb lenne minden akkor egyből egy új fejivel jönnék és nem ilyen hírrel =( Mégegyszer télleg nagyon sajnálom, de nem vagyok varázsló, hogy mindig mosolyogjak!
Remélem megtudtok ha nem is teljes mértékben de egy aprócskát érteni :(

SAJNÁLOM!!!!

Puszi: Andy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése