2010. július 8., csütörtök

Hello nagyvilág :D

Kéne a friss, mi gyerekek? :D Én is írni akarok, de meg van kötve ilyen téren a kezem :P A délelött folyamán unokahúgomra vigyázok délután meg az unokanővérem szervezi a programokat miközben én fiú téren tartom nyitva a szemem xD Már teljesen be golyóztam és pasi mániás lettem, de asszem vasárnapra már a régi Andy leszek...talán :D Ha nem hulla fáradtan fogok vasárnap haza érni akkor meg írom az új frisst és talán hétfőre lesz belőle valami, vagy szerdára mivel egy fergeteges kedd-nek nézek elébbe Leával együtt :D Más közlendőm nem nagyon van, de majd még ha lesz életjelem írok :D Ja és Lea nagyon örültem neki, hogy írtál, de komolya még bőgni is elkezdtem :D

Na puszi csajok és egyébb hím neműek :D

Andy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése