2010. július 14., szerda

A sors fintora ( első oldal)

Itt a következő fejezet első oldala! És ezt, hogy felraktam, csak Rosalie14-nek köszhetitek. És Rosalie szeretnék neked köszönetet mondani mindazért, hogy már régóta olvasod és komizod a törim. Szóval ez az rész neked és mégegyszemélynek névszerint Leának jár mivel életem legjobb napját neki köszönhetem!

Szóval csajok érrezétek, hogy fontosak vagytok számomra!


Számat egy halk sikoly hagyta el amint beazonosítottam magamban az előttem álló személyt. Lélegzetem meg akadt és azt kívántam bárcsak ez az egész egy szörnyű álom lenne.

-Hello kicsi Bella. Hmm milyen jó újra látni téged. Tudod már régebb óta, kereslek, de hát a piócák jobban védenek, mint gondoltam.- nevetett sátánian Victoria. Borzongás futott végig rajtam régi ellenségem kacaját hallva.

-Victoria mit… mit keresel te itt?- kérdeztem akadozó hangon.

Az említett személy csak egy bosszús pillantást vetett rám majd hátat fordított nekem.

-Tudod Isabella a te drága vámpírod megölte a társam. Így az a helyes, ha én is megölöm a te társad, de hát látod megmenekült, úgyhogy inkább egy könnyebb prédát választottam, nem mintha nem szeretném a kihívásokat, de hát te csak úgy itt sétáltál és arra gondoltam, hogy esetleg veled végzek-, mondta Victoria és ismét felnevetett majd gyors mozdulataiból annyit vettem ki, hogy amint fel emel egy fának, vág neki.

Eszméletem pár másodperc alatt elvesztettem és már csak a nagy feketeséget éreztem. Testem minden szegletébe erős fájdalom hasított. Mint ha ezernyi tűvel szurkodnának.

Hangokat hallottam, de képtelen voltam arra, hogy beazonosítsam. Fejemben az üres zűr tátongott és úgy éreztem, hogy képtelen vagyok túl élni egy ilyen ütést.

Míg próbáltam a gondolataimat összeszedni és szemem kinyitni éreztem, hogy valaki felemel majd sebes léptekkel futni, kezd velem.

A fák nyirkos ágai csapkodták arcom, és apró vágásokat ejtenek rajta.

Elmém teljes erővel küzdött az öntudatlan állapot ellen, de hiába.

***

Egy jó ideje, hogy az idegen karjában velem futott, amikor hirtelen megtorpant. Kezei meglazultak így engem a földre ejtve.

Fejem hangos koppanása jelezte számomra, hogyha valaki nem jön értem pár perc és vérbe fagyott Bella, leszek.

Szívem egyenetlen pöfékelése valakit arra késztetett, hogy odajöjjön hozzám. Kezemet erősen markolta meg majd már csak azt éreztem, hogy ez az ismeretlen fogait még gyengén lüktető vénába vájja majd egyből el is, enged.

Éreztem. Éreztem, hogy a méreg mit egy idegen jutatott belém terjedni, kezd testemben. Hangom zihálásba ment át és ajkamat hangos sikoltozások sorozata hagyta el. Testem többször is felemelkedett majd visszaesett a földre.

Hallottam, hogy mellettem két személy küzd de a fájdalom magával ragadott és a mélybe rántott.

9 megjegyzés:

  1. Hűha....
    Hát, csajszikám, megérte várni rá :D Mennyi izgalom... :O Eldobom az agyam :D Szal most akkor Bella vámpír lesz? Éppen ideje volt már :D
    Nagyon nagyon klassz lett, de a vége... hát, szégyelld magad! Szabad ilyen véget írni neki és ezzel kiborítani??? XD XD
    Na, tengernyi ihletet neked továbbra is, és siess a kövivel!!!
    xoxo
    Lea
    ui: köszönöm az ajánlást, bár most tényleg nem érdemeltem meg :)

    VálaszTörlés
  2. Sziaaaa(:
    nagyooon jó lett ez a rész is(:
    tetszik(: szóval Bella vámpír lesz:D és tud meg hogy nagyon gonosz vagy hogy itt abbahagyod
    gonosz bestia:D(: siess a következő résszelD:
    puszi,Rosalie

    VálaszTörlés
  3. Én nemrég olvasom a honlapod de nagyon megfogott és visza járok ide igaz edig nem irtam de eddig birtam:)Nagyon jó nagyon tetszik és csak így tovább:)
    Tamara

    VálaszTörlés
  4. Szia Nővérkém!

    Örülök neki, hogy tetszik ez az egy darab oldal :D
    Szuper kiborítottam Leát :D
    A friss már fent is és ismét neked köszönhetem :)
    És az ajánlást muszály volt hisz egy ilyen fantasztikus napért megérdemled!

    Millió Puszi: Andy

    VálaszTörlés
  5. Szia Rosalie14!

    Örülök neki, hogy neked is tetszett ez a rész :) A bestiát bóknak veszem ha nem baj :D
    A kövi feju ismét fent :D

    Puszi: Andy

    VálaszTörlés
  6. Szia Tamara!!

    Örülök neki, hogy ide tévedtél a blogomra és annak meg mégjobban örülök, hogy elnyerte a tetszésed :)
    Remélem továbbra is vissza térsz ide és olvasol :)

    Puszi: Andy

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kedves :D annyira imádlak ilyenkor :D komoly mosolyt csalsz az ember arcár (ez esetben az én arcomra) :D

    VálaszTörlés
  8. meg persze mindig imádlak nem csak ilyenkor :D

    VálaszTörlés