2010. július 29., csütörtök

Krélek titeket....

Kedves Olvasóim!

Lenne egy nagy kérésem! Az egyik legjobb barátnőm azaz Lea kevés komit kap mostanság és a szívem szakad meg, hogy nem tudok neki segíteni :(
Ezért arra kérlek titeket, hogy toljátok fel pici seggetek erre a blogra: leander88.blogspot.com/
Ez nem magán reklámozás vagy valami önsajnáltatás féle, egyszerűen csak egy emberi érzés, mégpedig a fájdalom!
Ő az egyik legjobb barátnőm, már több hónapja ismerem, és az írása valami fantasztikus!
Ő aztán télleg megérdemli a komit ha már nekem nem nagyon írtok csak néhányan.
Szóval KÉRLEK ha már nem írsz komit akkor csak a chat-be írj pár jó szót!
Tudom Lea, hogy meg fogsz ölni ha meg látod ezt a bejegyzést, de muszáj volt!
Nem szeretem ha a barátaim szomorúak!

Andy

3 megjegyzés:

  1. Te, én tényleg kinyírlak... Jaj, olyan zavarba hozol ezzel.. Mindenki azt fogja hinni, hogy én puncsoltam ki ezt az egészet :( Pedig nem :S
    Mindenesetre köszönöm szépen a támogatást :) Annyira szeretlek!

    VálaszTörlés
  2. Engem aztán nem érdekel Lea, hogy ki mit gondol! Úgy szeretlek mint a nővéremet és nem szeretem ha szomorú vagy!
    Aki azt hiszi, hogy puncsoltál annak szét rugom a seggét!
    És ez igazán jár neked!
    És én is szeretlek, de nagyon!

    VálaszTörlés
  3. Én biztosra tudom hogy soha nem írnál ilyesmit kérésre!! szerintem kedves tőled hogy segíteni próbálsz a barátnődnek! igazán örülök annak hogy egy ilyen segítőkész embert tudhatok az ismeretségi körömben :D

    VálaszTörlés