2009. november 1., vasárnap

3.Múlt és Jövő plusz a szerelem

(Bella szemszöge)

Egy ideig nem szóltam Heatherhöz. Miután el kezdtem pakolászni meg csörrent a telefon. Mikor ki vettem a telefont a zsebemből csak annyi volt ki írva hogy ismeretlen ezért le tettem az asztalra. Egy ideig csörgött majd meg untam ezért fel vettem.
-Haló-szóltam bele.
-Jó napot én Miss.Swant keresem.-szólt egy ideges hölgy.
-Én vagyok az-feletem majd a nő idegessége rám is át ragadt.
-Értem. Szóval a lányát Amy Cullent sújjos fej sérüléssel szállították be 2 perccel ezelöt. Szeretném meg kérni rá hogy jöjjön be.-na ez nem lehet igaz.
-Jó megyek-válaszóltam idegesen majd lett a telefont. Míg össze szedtem a dolgaimat Heather ki ment. Miután el pakoltam fel kaptam a táskám majd ki nyitottam az iroda ajtaját. Miután be zártam az ajtó és megfordultam tekintetem meg akadt két személyen. Biztos voltam benne hogy nem hallucinálok és téleg Alice és Rose állnak elöttem. Emma és Heather furán néztek mind hármunkat.
-Bella-szólalt meg Rosalie.
-Alice, Rose-mondtam rekedtem majd egy lépést tettem feléjük.
-Isabella Miss.Gomez hívat az irodájába-jött be Olívia majd végig mérte Alicet és Roset.
-Tán te vagy az ujjonc-állt Rose elé.
-Olívia takarodj vissza a kutya óladba-szóltam rá Olíviára. Nem szólalt meg csak rám nézett aztán Heatherre.
-Juhú itt van a kis kedvenc baj keverő lánya-szólalt meg majd el indult kifele.
-Nem vagyok bajkeverő-szólt utána Heather de Olivia már nem mondott semmit csak el indult a lifthez. Alice és Rose még mindig mozdulatlanok volta ugyanúgy mint én. Majd Alice meg mozdult oda jött hozzám és meg ölelt. Én is viszonoztam ölelését majd miután el engedtem nagy meglepetésemre Rose is oda jött és meg ölelt. Éreztem hogy ha nem is nagyon de hiányoztam neki és örül hogy újra láthat.
-Annyira hiányoztál Bella-mondta Alice majd ismét meg ölelt ami nagyon jól esett.
-Te is nekem Alice el hiheted-mondtam.
-Én nem akarom meg zavarni ezt a meghitt pillanatot de nem kéne be menni a korházba-szólt Heather zavarodottan.
-De igazad van.-mondtam majd Alicere és Rosera néztem akiken látszott a kíváncsiság minden jele.
-El jöttök.-kérdeztem közben oda léptem a recepciós pulthoz és el vettem egy tollat meg egy papírt. Miután mindketten bólintottak írtam egy levelet Miss.Gomeznek hogy most nem tudok menni mert Amyt kórházba vitték.
-Ezt add oda a hárpiának-mondtam majd át nyújtottam a levelet.
-Meg lesz főnök-bólintott Emma és én már ott se voltam. Min a négyen be száltunk a liftbe. Miután le értünk a kocsihoz Alice előre ült Rose és Heather pedig hátúlra. Nagyon ideges voltam mert lehet hogy a lányom félvér de nem törékeny ami most be is bizonyosodott. Egész út során nem szóltunk egymáshoz de mindhárom utasnak éreztem a tekintetét magamon. Miután meg érkeztünk a korházból egyből ki pattantunk mind a négyen a kocsból én meg emberi futásban indúltam a korházba.Míg a recepcíóshoz értem elégsokan meg figyeltek.
-Jónapot miben segíthetek kisasszony-kérdezte a recepciós hölgy nagyon kedvesen.
-Nem rég szálították be a lányom Amy Cullent-mondtam majd Rosera és Alicere emeltem tekintetem. Mindkettőjük zavarodottan nézet rám de nem volt időm most eggyáltalán meg magyarázni az egészet nekik mert a recepcíós meg szólalt.
-Óh igen Amy Alice Cullen a kislány akit fejsérűléssel szálítottak be-én csak hevesen bólogattam majd ismét el fordítottam fejem de most csak Alicere emeltem tekintetem aki majd ki bújt az Alice név hallatára.
-Még itt lent van a sűrgőségin a 15/a teremben-mondta és én egyből el indúltam a kórterem felé. Amikor be léptem a váróterembe meg csapott több emberi vér illata is. Nagy nehez de tudtam tűrtőzteni magam míg a megadott korteremig el értem. Észre vettem hogy se Alice se Rose se a lányom nem jött utánam. Ezt a vér illatának tanúsitottam be. Miután be kopogtam a kórterembe egy alacsony idősödő höly nyitott ajtót.
-Kisasszony tessék ki várni a sort-mondta a nő majd végig mutatott a sebesűlt embereken.
-Oh én nem beteg vagyok elvileg ebbe a kórterembe hozták a lányom Amy Cullent-mondtam és közbe próbáltam nem a vér szagára koncentrálni.
-Az más. Tessék bejjebb fáradni hölgyem-mondta a nő majd ki tárta elöttem az ajtót. Miután be léptem hirtelen három ismerős illat csapta meg orrom. Kettő be tudtam azonosítani. Az eggyikben biztos voltam hogy Amy vérének illatát érzem. A másikat nem tudtam el képzelni egy korházban de biztos voltam benne hogy Edward illatát érzem. De nem értettem hogy hogy kerü pont Edward egy korházba. Belűl az élletelen szívem újra verni kezdet persze képletesen az illatól.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Csak nem Edward az orvosa?Már várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  2. nagyon várom a folytit :D

    VálaszTörlés
  3. alig várom a kövit csak így tovább

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon jó a történeted. Nagyon várom a folytatást. Dia

    VálaszTörlés
  5. Szija!!
    nagyon jó lett ez a rész is.)
    és csak nem Edward az orvosa??:)
    már nagyon várom a következő részt:)
    puszi,Rosalie

    VálaszTörlés
  6. Edward ez érdekes. Nagyon jó lett. Grat!

    VálaszTörlés