2009. november 10., kedd

Múlt és Jövő plusz a szerelem 5.

(Bella szemszöge)

Miután ki cipelt az a valaki a kórteremből el engedett és maga felé fordított. Mikor meg pillantottam az aranybarna szemeket egyből tudtam hogy Edward az. Attól a szem pártól mej nekem a Világot jelentette el olvadtam.
"Hé Bells ez most nem jó ötlet. A lányod éppen bent van a műtőben te pedig olvadozol egy olyas valakitől aki el hagyott"gondoltam magamban.
-Edward-suttogtam, majd a döbbenettől le ültem egy székre.
-Örülök hogy újra látlak Bella-mondta és úgy tett mintha 4 évvel ezelőtt mi csak valami haverok lettünk volna. Talán ezért is hagyott el.
-Hát még én-mondtam inkább magamnak. De Edward figyelmét fel keltette.
-Mondtál valamit?-kérdezte Edward. Én csak meg ráztam fejem ezzel jelezve hogy nem majd ez után a padlót kezdtem fixírozni.
-Szóval van egy lányod?-mondta és hangjából ki lehetett venni azt a sok fájdalmat.
-Kettő-helyesbítettem ki.
-Oh szuper-mondta inkább magának mint nekem.
-És mi a rendes nevük-kérdezte érdeklődést színlelve.
-Heather Parker és Amy Cullen-válaszólatm és a Cullen szót próbáltam halkan ki mondani. Kíváncsiságtól hajtva Edwardra emeltem tekintetem.
-Én ezt nem értem-rázte meg a fejét.
-Edward Amy a te lányod.-mondtam majd el indultam az ajtó felé. Mikor a kilincsre tettem kezem egy hideg bár számomra kellemes kéz fogta mag a karom. Mikor meg fordultam Edward arca pár centire volt az enyémtől.
-Hogy érted azt Bella hogy Amy az én lányom kérdezte zavarodottan Edward.
-Talán nem emlékszel arra a napra esetleg amikor lefeküdtünk-kérdeztem szarkaztikusan.
-De hisz a vámpíroknak nem lehet gyerekük-mondta oly halkan hogy emberi fül számára ne legyen hallható.
-Azt hiszed hazudok?-kérdeztem hangom pár oktávval fel emelve ezzel is el érve hogy minden szem pár ránk szegeződjön.
-Én ilyet nem mondtam-szólalt meg Edward nagyon halkan.
-Az lehet hogy nem mondtál ilyet de utaltál rá.-háborodtam fel.
-Tudod Edward amit tettél te és a családod az számomra megbocsájthatatlan, de én mégsem vagyok se rád se a családodra mérges mert tiszta szívből szeretlek titeket. De az hogy olyannal vádolsz ami nem is igaz kétszer is meg gondolom hogy téged ne utáljalak e meg-mondtam és ha ember lettem volna már rég patakokban folytak volna könnycseppjeim.
-Én hiszek neked Bella de Amy biztos hogy az én lányom.-
-Nem. Tudod miután el mentél és össze törted a szívem és vele együtt az érzéseim el mentem sétálni és az első velem szembe jövő alakkal gyereket csináltam hogy majd rád fogjam hogy Amy a te lányod. Úgy ismersz engem Edward Cullen hogy fűvel fával le fekszem-ordítottma mire ismét több szem pár is ránk szegeződött. Edward rám nézett majd meg fogta karom és el kezdett kifele húzni.
-Engedj el Edward-mondtam majd próbáltam karom ki szabadítani az erős kezek fogságából több kevesebb sikerrel. Miután ki ráncigált Edward a kórházból meg állt a parkolóban majd el engedett.
Mi a frászt csinálsz-mondtam.
-Még hogy én mi a frászt csinálok. Te mit csinálsz. 4 év múlva újra találkozunk és akkor azt állítod hogy van egy 4 éves kislányom ami képtelenség-ordított Edward.
-Hm nem semmi vagy Edward Cullen. Na ide figyelj. 4 én után ismét látlak titeket ez számomra fontos mert nekem ti jelentettétek a családot, de amint el mondtam hogy van egy lányod akiről eddig nem tudhattál mert el hagytál egyből fel háborodsz és ki osztasz. Pedig én nem kértem azt hogy ezentúl neveld te a kislányt, sőt én semmit sem kértem tőled. De tudod mit amint Amyt ki engedik a kórházból én fogom a sátor fám és tovább állok a gyerekeimmel együtt hogy neked és családodnak jobb legyen. Oké-ordítottam majd vissza indultam a kórházba. Mikor be léptem a kórházba Heather zavarodottan nézett rám.
-Mi történt anya-kérdezte
-Semmi-válaszóltam szárazon majd tovább indultam volna ha a világ számomra két csodája elém nem áll.
-Bella magyarázatot kérünk.-mondta egyszerre Rose és Alice.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Mikor jön? a következő

    VálaszTörlés
  2. Szia Nicol

    A következő fejezet holna jön ha minden igaz.

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon jó lett ez is és a másik töri folytatása is :) ügyes vagy! várom a köviket:)
    Zsuuu

    VálaszTörlés
  4. szia, szia :D
    megtaláltalak, és elolvastam a törit, és nagyon izgatott vagyok a folytatást illetően :D
    Remélem hamar lehet olvasni
    pusza

    VálaszTörlés
  5. sziaa
    nagyon jó lett ez a rész is lécci siess a kövivel :D
    pusziii
    Klau

    VálaszTörlés