2009. november 16., hétfő

Egy kis előzetes a kövi részből.

-Hé Bella ne sírj-jött mellém Alice majd szorosan meg ölelt. Ölelését viszonoztam egy puszival mejett feje búbjára, nyomtam. Nem értettem mért van rajtam úrrá a sírás.

-És most konkrétan kitől is van gyereked-kérdezte barátságosan Rose. Nem értettem mire fel ez a kedves viselkedése velem, akit mindig utált. Emlékeimben Rose sose szólt egy jós szót se felém most meg olyan a viselkedése mintha évek óta barátok lennénk.

-Feltevéseim szerint Edward az. Hisz életemben először és utóljár vele voltam úgy együtt.-válaszóltam.

-Biztos ez Bella-kérdezte Rose.

-Nem hisztek nekem?-kérdeztem meg gyötörten.

-Én hiszek neked-szólalt meg Edward nagyon csendesen. Tenkitetem rá emeltem, és ahogy el néztem válla felett meg láttam egy lányt mely szaporán Edward felé vette az irányt.



Helló hoztam egy kis előzetest a következő részből. Remélem hogy holnap már az egész részt fel tudom tenni.


Puszy Andy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése