2010. április 3., szombat

Egy kis beszámoló!!!

Na hát helló mindenkinek!!

Tegnap reggel fel mentem Pestre hogy meg lessem hogy mi zajlik a Bel Ami forgatás helyszínén. Miután föl értem anyummal Pestre megvártuk az én drága bétázómat is Vivit hogy együtt vágjunk neki a felfedezésnek. Amikor meg érkeztünk a Bókay János utcába hát pfff... Egy lepukkadt romos utcában találtuk magunkat teli rajongókkal és Rob lakókocsijával. Na hát a várakozás rém unalmas volt de viszont a hangulat jó :) Ugye Vivi? délután 17.00 óra felé be parkolt elénk egy böszme nagy busz, ami WC volt XD Aztán csak vártunk és vártunk és akkor beindultak a dolgok. A nagy kopasz biztonsági emberek el kezdtek ordibálni hogy a tömeg húzódjon hátrébb. Hát mit ne mondjak borzalmas volt. Vivi szavaival élve "heringek a konzervben". Aztán be jelentették hogy forgatás majd csak este kilenc körül lesz. De ez már vagy a harmadik változat volt amit aznap hallottunk. Na és akkor untuk meg az egészet és ott hagytuk a helyszínt.
Na mindegy igaz hogy nem láttuk Robertet de én azért nagyon is jól éreztem magamat :D Remélem te is Vivi :)

Puszi mindenkinek ja és ma már úgy néz ki lesz friss!!!

1 megjegyzés:

  1. Szíjjjjjaaa!
    Hát, hallod, meghaltam a tegnapi naptól :P
    Igaz, ami igaz, semmit nem láttunk Mr Pattinsonból, de sebaj, mert még így is bátran állíthatom, hogy megérte az a 8 órás utazás, mert találkoztam veled és anyukáddal, és egy igazán remek kis napot sikerült összehoznunk ;)
    Anyukád nagyan aranyos, te meg még annál is édesebb vagy (a szó legigazab értelmében), mint hittem. Imádtam minden egyes percét a tegnapnak, bár azért én még maradtam volna kicsit :) Remélem, tényleg sikerül majd összehoznunk egy újabb ilyen élményt:)
    xoxo
    Lea

    VálaszTörlés