2010. április 10., szombat

Újjab díj. WOW!!!!!!



Júj ne már. Mivel érdemeltem én ezt ki Kléra?

Feladat.

1. Tedd be a logót a blogodba!
2. Nevezd, meg akitől kaptad!
3. Válaszolj a kérdéseket!
4. Nevezz meg 6 bloggert (belinkelve) akinek továbbadod!
5. Értesítsd az érintetteket!


Na hajrá!

1, Megvan
2, Kléra
3, Kedvenc:
-Könyvem: Twilight Saga, Üvöltő Szelek,
-Íróm: Stephenie Meyer,
-Ételem: Pizza
-Italom: Cola, Ceppy
-Színem: Kék, fekete, fehér
-Énekesem: Alexandre Desplat( igaz ő nem énekel de eszméletlen zenéket csinál)
-Énekesnőm: Nincs
-Együttesem: Vivi által a Maroon 5 :)
-Dj: Tiesto
-Színészem: Robert Pattinson, és még sokan mások
-Mozifilmem: Ez most milyen kérdés, hát persze hogy az Alkonyat
-Filmem: Alkonyat
-Sorozatom: Nem nézek
-Dalom: úgy különösebben nincs
-Hangszerem: Gitár
-Hónapom: Június
-Napom : Péntek
-Napszakom: Alkonyat XD
-Évszakom: Nyár-Tél
-Sportom: Nincs
-Bloggerem: Ja ne már, ilyen kérdésre nem lehet válaszólni
-Komentelőm: Na erre meg végképp nem lehet egy normális választ adni, én minden komentelőm nagyon imádom
-Idézetem:Itten tanyázom mindörökre majd,
S lerázom a bal csillagok igáját
Ez életunt testről. Szem, nézd utolszor!
Öleld utolszor, kar! s te száj - lehellet
Kapuja - ez igaz csókkal pecsételd
Örök alkum az uzsorás Halállal.
4,Na nézzük kik a szerencsés játékosok XD :

5, Meg lesz :)

Na köszönöm szépen Kléra. Annyira boldog vagyok :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönjük a díjat!
    És mi is kiraktuk a te blogod a többi közé!
    Puszi:Bebi

    VálaszTörlés