2010. április 17., szombat

Már megint egy díj. Komolyan gondoljátok hogy én ezt megérdemlem?


Díj, díj hátán :)

1. Meg kell köszönnöm a díjat!
2. A logót ki kell tennem a blogomba!
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam!
4. Írni kell magamról min. 5 dolgot!
5. Tovább kell adnom a díjat min. másik 5 blognak!
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.



1, Nagyon szépen köszönöm Kléra igázn klassz meglepetés névnapra(igaz majd csak holnap lesz :P )
2, Meg van :)
4, Hehe de hisz már annyi mindent mondtam na mindegy a szabály az szabály :
1. Türelmetlen vagyok
2. Szeretek olvasni(persze csak kivételes könyveket)
3. Imádom a telet
4. Szeretem az olasz kajákat
5. És IMÁDOM A TWILIGHTOT :D
6, Meg van :)
7, Ez pedig meg lesz :)


1 megjegyzés:

  1. Léci folytasd a törit, mert már nagyon várom!
    Te vagy az egyik kedvencem!
    Puszil: Eszter
    Ui.: Nem akarod folytatni az első történetet???

    VálaszTörlés